čtvrtek 24. října 2013

Říjnoví candáti z kajaku

Po náročném pracovním týdnu jsme se Borkem a Petrem vypravili na další celodenní výpravu za vltavskými pruhatci. Budíček ve 3:30 je sice nekřesťanský, ale znáte to, vidina pořádné rány do prutu vás vybičuje k nadlidským výkonům.:) Moje žena pořád nedokáže pochopit, že do práce se nedokážu vykopat z postele před 8, ale na ryby s to najednou problém není... Sraz v 5h u Honzy, honem navázat lodě na auto a už si to frčíme k vodě. Btw. Jedeme ve třech se třema loděma na streše (Cuda 14, Cuda 12 a Big Tuna). Při troše cviku, kvalitních kurtech a úměrné rychlosti se takto dá bez problému cestovat třeba až do Švédska:)



Tři lodě na střeše, žádnej problemus!

Já jsem se pro dnešní den rozhodl vyzkoušet Big Tunu. Předtím jsem jezdil na Kilroyovi a Cudě 12, tak jsem byl zvědav zda mě v něčem překvapí, nebo budu jen funět a dohánět kluky na rychlejších lodích... No už teď můžu říci, že jsem se asi po druhé zamiloval. Remorkér jménem Big Tuna mi už při prvních minutách jizdy výborně sedla. Její stabilita je dokonalá. Chytám nejraději ze stoje a na této lodi jsem konečně mohl zapomenou, že chytám z kajaku. Neměl jsem problém se kdykoli otočit a chytat do boku, dozadu, prostě kamkoli. Je pravda, že nejede tak rychle jako ostatní lodě, ale trochu raubířiny nikdy neuškodí:)


 Kája poprvé na Big Tuně a spokojenost :D

Ráno jsme se zahřáli 3km pádlování, kde jsme chtěli potápit okouny na hladinovky. Ačkoli pruhatci občas zalovili, tak o naše nástrahy nejevili téměř žádný zájem. Každý jsme jich přelstili jen několik...
Nastal čas na přesun a hon na jejich větší bratříčky.

 Počasí bylo skoro ideální, vítr čeřil hladinu a oblohu pokrývaly šedé mraky. Zakotvil jsem se a prohazoval místa kolem mě. No nebudu to protahovat. Voda mi zase po dlouhé době ukázala svou přívětivou tvář a nadělila mi 9 krásně stavěných candátů. Nejmenší měl lehce přes 50 a největší téměř 70. Kluci také nějaké záběry udělaly a na několik candošků si také sáhli.
Vodo děkujem!

Žádné komentáře:

Okomentovat