úterý 9. srpna 2011

S Ospreyem na Orlíku

V sobotu večer mi zvoní telefon a na drátě Míra Horáček a prej mám dorazit k němu do jižních Čech, že vyrazíme na Orlík na ryby. Domlouváme se na pátou ráno, vstávat budu v půl čtvrté, ale co, už dlouho jsem si na ryby nepřivstal.
Ještě v noci navazuju kajaky, Coosu pro Míru a Mokena 12 pro sebe, konečně budu mít možnost tenhle kajak pořádně provětrat.
Ráno vyzvedávám Ospreye u něj na vesnici a frčíme směr ryby. Zajímavé počasí nám ukazuje jak moc krásný dokáže být mladý den.
Po cestě řešíme co a jak budeme chytat, ale taktizování se ukáže jako liché, nic nechytáme, akorát na břehu týpek tahá boleny na popa.
Úspěch příde až později, kdy se také zaměříme na boleny a Osprey tahá svůj osobák, rovných 70cm. Takže ve finále úspěšný den.
Moken 12 mě hodně baví, osadil jsem ho sedačkou KingFisher a jsem spokojen. Moken se chová více jako kajak než JK Coosa, je rychlejší a navzdory své délce i poměrně obratný. Jednoznačná volba na trolling, kajáček pěkně klouže po vodě a je radost se s ním projet.

První menší bolen

Nádherná ryba, všimněte si, že Osprey v Coose klečí a ještě k tomu naštorc...

Pohoda na Orlíku

Ještě jednou osobák Míry Horáčka, 70 cm.


Parádní dny u vody vám přeje
Honza Liska
www.kayakfishing.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat